Ιανουαρίου 08, 2009

Πετώντας βότσαλα - Ενα κολάζ σκέψεων

Φημολογείται
μάλλον
πως πρόκειται περι
πράξης
αυτιστικής
-το να πετά κανείς βότσαλα.

Έτσι μου είπε κάποιος
φίλος
κάπου
κάποτε
ηταν καλοκαίρι
πάντως.

Πρόκειται
μάλλον
περί πράξης
επιθετικής
-το να πετά κανείς βόλτσαλα.

Έτσι μου έιπε κάποιος
φίλος
κάπου
κάποτε
ηταν χειμώνας
τότε.

Ό αυτισμός στην τέχνη
εντοπίζεται
κατα την στιγμή οπού
ο καλλιτέχνης
συγχέει στο έργο του
το εγώ
με το εσύ.

Έτσι μου είπε κάποιος
φίλος
κάπου
κάποτε
ήταν φθινόπωρο.

"Εσείς οι επαναστάτες...
είστε σκλάβοι των κοινωνικών συμβάσεων,
όσο κ αν θεωρείστε απειλή γι αυτές-
είστε σκλάβοι τους
όσο και η ίδια η αστυνομία που έχει
ως έργο της να
τις υπερασπίζεται.
Είναι επόμενο, αφού θέλετε να
τις ανατρέψετε."

Έτσι μου έγραψε σ'ενα χαρτί
ένας φίλος
κάπου
κάποτε
μιαν άνοιξη.

Ο πολιτισμός έγκειται στην κυριαρχία
επί των ορμών
η θεά εστία ήταν γυναίκα
καθώς οι άντρες
-που κατουράνε όρθιοι-
έσβηναν
τη φωτιά.

Έτσι μου είπε κάποιος
φίλος
κάπου
κάποτε
ένα βράδυ.
.
.
.

1 σχόλιο:

ΑυτοΑνοργάνωση είπε...

ΠΑΡΑΝΟΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!