Νοεμβρίου 22, 2009

“Ο λόγος είναι η σκιά της πράξης...”*



Μίλησα?
Σιώπησα?
Είπα αυτά που ήθελα?
Δεν ήμουν σαφής?
Παρασύρθηκα και είπα μονάχα αυτά που ήθελες να ακούσεις?
Αυτά που ήθελα εγώ να ακούσεις?
Είμαι ένας ψεύτης κοινός?
Δεν έδωσα ευκαιρίες?
Με ενδιαφέρουν μονάχα οι δικές μου ανάγκες?
δεν δείχνω την αγάπη μου?
Σε κρίνω?
Σε βάζω σε κουτιά?
Σε τετράγωνα?
Σε κύβους?
Σε ρόμβους?
Σε σπείρες?
.
.
.
Ένα κορίτσι η ζωή, άλλο ένα η επανάσταση και ο έρωτας ένα μπάσταρδο ερμαφρόδιτo

*Δημόκριτος




3 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Ο έρωτας μήπως έχει τελικά μόνο μεταγλωσσική οντότητα?

:-(

moN_kouL είπε...

οταν παει εκει θα σημαινει οτι εχεις κανει αυτο που νιωθεις.εισαι νεραιδοσκονισμμενη εχει καμμια χρησιμοτητα στον εδω κοσμο?

ΑυτοΑνοργάνωση είπε...

ακανόνιστον
πως βάζω να παίζει μουσικούλα?

μον-αμι
μεγάλη μπουκια φάε λένε..
δε ξέρω τίποτα..